Miasto

Dostępna powierzchnia

0
0
200
200

Od

Do

Wyszukiwanie zaawansowane
Wyszukaj powierzchnię

Nazwa budynku

Dzielnica / Rejon

Adres

Czynsz wywoławczy

0
0
200
200

Od

Do

Dostępność

Miesiąc
Rok

Poznań - powierzchnie biurowe do wynajęcia

Znaleziono wyników: 76

Czynsz: od najniższego
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Poznań jest bardzo atrakcyjną lokalizacją na wynajęcie lokalu handlowo-usługowego. Zanim jednak zdecydujesz się na jego wynajęcie, a Twój biznes odniesie spektakularny sukces powinieneś poznać kilka faktów na temat poznańskiego rynku nieruchomości oraz tego na co trzeba zwrócić uwagę przy wyborze lokalizacji sklepu i lokalu gastronomicznego. Zacznijmy od tego, że w ostatnim czasie zaszło wiele pozytywnych zmian na rynku lokali handlowo-usługowych w Poznaniu. Przyczyniło się do tego m.in. zakończenie remontu ul. Św. Marcina, która zgodnie z założeniami ma stać się wizytówką miasta. Dzięki obniżeniu stawek czynszu prawie wszystkie miejskie lokale na ul. Świętego Marcina znalazły najemców. Wcześniej przez bardzo długi czas wiele z nich stało pustych. Jest więc szansa, że w niedalekiej przyszłości w Poznaniu wzmocni się rynek handlu przy ulicach. Wynajęcie lokalu w budynkach znajdujących przy ruchliwych ulicach lub w ich pobliżu może być dobrym rozwiązaniem dla osób dysponującym mniejszym zapleczem finansowym i dopiero rozwijających swój biznes. Można znaleźć lokalizacje, gdzie stawki czynszów są niższe niż w galeriach handlowych oraz czas trwania umowy krótszy i co najważniejsze samemu ustala się godziny otwarcia lokalu. Obecnie w Poznaniu tylko ulica Paderewskiego uznana za tzw. high street, czyli ulicę przy której znajdują się luksusowe sklepy i prestiżowe marki. Rynek handlu komercyjnego w Poznaniu koncentruje się głównie w galeriach handlowych. Dzieje się tak, bo nasycenie powierzchni centrów handlowych jest bardzo wysokie w porównaniu do reszty Polski. Wejście do galerii handlowej ma swoje lepsze i gorsze strony. Niewątpliwie pozwala dotrzeć do dużej liczby klientów generowanych przez działania galerii. W tym miejscu chcemy zaznaczyć, że otworzenie nowego konceptu w galerii handlowej może być ryzykowne i stresujące, jeżeli nie ma się dużego zaplecza finansowego i rozpoznawalnej marki. Trzeba wpłacić kaucję, opłacić projekt oraz aranżacje lokalu i pensje pracowników, którzy muszą pracować w godzinach otwarcia galerii. Warto pamiętać, że umowę zwykle podpisuje się na 5 lat bez możliwości wcześniejszego wypowiedzenia. Bardzo dużo zależy też od rodzaju działalności, ponieważ nie każdy biznes nadaje się do centrum handlowego. Jeżeli nie jesteście pewni jak na Wasz pomysł na biznes zareagują klienci, a koniecznie chcecie otworzyć lokal w galerii handlowej warto rozważyć opcję sklepu tymczasowego (pop-up). Jest to dobra alternatywa, ponieważ lokal otwiera się na okres 3-5 miesięcy i można z łatwością sprawdzić jak reagują na niego klienci odwiedzający galerię. Idea pop-up jest bardzo popularna wśród start-upów z branży modowej – tutaj należy zwrócić szczególna uwagę na polskie marki, takie jak Bizuu, TUTU czy Orska, którzy swoją przygodę z rynkiem centrów handlowych właśnie rozpoczynały od pop-upu. Galerie handlowe są ciekawą opcją dla podmiotów, które zaczęły od sprzedaży online i myślą o punkcie stacjonarnym. Na rynku gastronomicznym Poznań nazywany jest miastem innowacyjnej gastronomii. Tutaj pole do podpisu dla otwarcia nowego konceptu jest szerokie. Lokalizacja odgrywa bardzo ważną role jednak oryginalny pomysł, dobre składniki czy porządny customer service potrafi zaczarować nawet najgorszą okolicę. Przykładem tego może być Śródka czy Fyrtel Jeżyce. Warto jednak mieć z tyłu głowy, że… Poznaniacy lubią jeść poza domem, ale nie chcą na to wydawać dużych pieniędzy.